DSK Jewelry is handmade/handcrafted by me! [D.S.K.] in the Seattle, Washington, USA

US, Canada, UK and all other International Orders Welcome! DSK Jewelry LLC is a Registered Business in the USA.

2/25/10 Part 2! + Nonners + The Sweetest Love Story in DSK Jewelry History!

EVIL DUCKY! <---Nonners & Steph's childhood imaginations at play. It's crazy scary how far back we go.

[scroll down to see more of Evil Ducky]

"Rose Water" got a lot of great feedback! Thank you!
I made "Rosaline" with the same color scheme, but changed it up a bit : )
I hope you like it!

p.s. I don't recreate the same everything bracelet. Sorry if you missed some of your favs.
These bracelets are one of a kind, and handcrafted by me with love in the house I was raised in!





"Rosaline"
7"-7 1/4" Sterling Silver Heart Link Bracelet
Crystallized Swarovski Elements
***sold***
It's your's Yin!!!!!!
So sweet of your bf :)

The sweetest story!!!!!!
A LOVE STORY
I feel so happy right now!!! READ!

"Hey Steph,

OMGGGGG, u know what just happened to me lolz...I was trying to buy the "Rosaline"

My bf saw me keep staring at ur blog and keep restarting the site. Finally he bought the bracelet for me. I was thinking that some other girls bought it already then I cried a lot lolz....He was scared then try to calm me down. Then he took the camera to recorded my face. I didn't stop crying until he showed me his paypal account just purchased the " Rosaline"

It's my happiest moment in my life. I just wanna share with u ;)
He told me that he know I love DSK so he been waiting to get one Everything Bracelet for me."

"I just told him that u want us to share the story and he said he even recorded the video. But I look ugly and funny like a lil' kid in that video so ... >:)
But seriously I did cry. I don't know why but I 've been waiting so long. Then when I hit "process" I thought I made it this time, but the site told me it soldddd outttt.

My bf said that he "Sorry" can you believe that. He was trying to surprise me and making me happy then after I cried he scared n' keep telling me that he Sorry ...lmao

I bet tonight is my best nite ever.

Thank you, Steph
-Yin"

:D :D :D

Photos of Yin! She's entering the DSK 2010 Model Search too!

p.s. Yin, tell him to show us the vid! lol

Yin's Video (lol her bf bought her the bracelet & she had no idea!)



Yinna's Slide Show Video of her DSK Necklace ^_^



Golden Starfish Charm
Sterling Silver
Crystallized Swarovski Starfish
$15









Light Amethyst Starfish Charm
Sterling Silver
Crystallized Swarovski Starfish
$15







You all remember Nonners, and if you don't remember her, here's a video of her DSK Model Entry to refresh your memory!



Happy Belated Birthday Gift for Whitneyyyyyy! AKA Nonners

I made Whit her very own DSK Everything Bracelet : )

She loves earrings, so I had to include a few of those.


Happy 23rd Nonners!
Wish her a happy birthday here!
http://www.mrscleanest.blogspot.com/



Everyone says Whit looks like Katy Perry so I just had to give her this magazine.
We actually tricked a few people into thinking that Katy Perry was my friend. lol
GOOD TIMES!

Whit & I had an early dinner at Macaroni Grill, and that was an interesting time. haha
We'll explain later. We made a video, but I haven't uploaded it yet.
Basically, we had a "speaking of the devil" kind of experience today. awkward.
Then a lot of weird stuff happened later at Barnes & Nobles Bookstore...lol it was just one of those days!

Anyhow, Nonners gave me the worlds most awesome Christmas present (yeah..we haven't seen each other in real life in a while lol). Distance makes the heart grow fonder though!
We always keep it real. We keep it so real..that she smuggled me a set of Vodka back to the USA from Russia! hahahaa
(this is only part of my present)

hell yeah! lol apparently this is the same brand of Vodka that was in Lady Gaga's "Bad Romance" video. Thanks @
^_^

Speaking of Lady Gaga, I used my new Viva Glam Gaga Lipstick Today : )
What do you think? Rosaline right?! ;D
(p.s. my hair sucks)

I will post on my personal blog tomorrow to brag about the awesome gifts Nonners gave me! There's so many things to share about today's outing!

Gnite!
Time to watch the Olympics Women's Figure Skating, GO YUNA!!!!!

37 comments:

L.Cua said...

I thought I was so close to getting this bracelet!!! My hubby says I can try again tomro *sniffles*

Noriki said...

oh geez..i clicked on the wrong $&*%*$# button xD LOL...
i clicked on "continue to shop" or something like that. and then again, s-o-l-d-o-u-t.
i hope your page wont crash down, cuz too many ppl will refresh until you post them lol
i really love your eyes. i wonder if i can do the same like urs..ummmmmm...*thinking* ..gosh its so complicated xD *im like comparing my eyes to urs-wondering if theyre the same shape in order to attempt your eye makeup xD
my eyes are puffy right now, not too much sleep because of those exams. v_v

btw my hair is worst than urs :P so dont feel bad about your hair, em à! (mwahahha~ ur younger than me xD thats why)

Whats the name of Nonner's bracelet, huh? :) tell us!

Noriki said...

omg thats really really sweet of him! wish my bf does that too >:D
*not the part of making me cry though* :P
make a poll about having that vid get on your post >:P hehehe
*im teasing Yin ;) - i know she'll read this*

emimonster said...

omg what a great story! thats so cute that the bf got scared and just told her instead of keeping it a surprise. sometimes guys do the funniest stuff.

Emmeline L. said...

Aww, that's such a sweet story!! Men are starting to get in on the action too haha

Nancy said...

so pretty! i really hope you make more with this color scheme. im loving it =]

i was checking your twitter all day for this bracelet, but then i went to take a shower and missed it =[

lol oh well, next time!

izumi said...

love how gaga looks on you! :)

Theresa said...

Aww, missed out again but that's such a cute story. Such a lucky girl to have such a thoughtful BF. :D

I was trying to treat myself to some DSK because I GOT A JOB :D I wore some of the jewelry you made to the interview and I like to think that it brought me good luck so THANKS :DDDDDDDD <3

DSK Steph said...

@Theresa Congrats on the job!!!! :) They always say Crystals bring luck!

giang said...

that rosaline bracelet is gorgg! you look gooood with gaga lipstick on, babes! i bet roman holiday would look just as divine on u

Sylvia said...

AWWW such a cute story!! The rosaline bracelet is amazinggggly pretty.

I bet your friend Nonners <3'd your present to her, i know i would. =]

KimWen said...

love the lady gaga lipstick on you and go yuna!!! i'm happy she won gold!!

such a sweet bf she has lovely love story!

bunny1218 said...

Awww what a sweet story!!!

I love your bracelets!
They seriously are always sold by time I look :( oh well...

and yes! GO KIM YUNA!!!!
GOLD MEDAL!!! :)

Angela said...

very adorable story. sucks being single sometimes, no guy pops surprises for you

WLOVEXO said...

What a sweet boyfriend :3

I'm usually not big on bracelets, but these everything bracelets are GORGEOUS <3 I hope you make more in the future. Hopefully, I will be able to get one later :]


M[CROWN]*

DSK Steph said...

@Giang, gaga is a bit sheer which I love. Roman Holiday is so pigmented! lol it's so intimidating!

Esther said...

The Rosaline bracelet is just as cute as the Rose Water one! God reading Yin's story made me so jealous. I need to go find a boyfriend and have him watch me stalk things I want to buy "discretely"
Korea's going crazy about Yuna. As if Koreans didn't think they were the best at everything already. We gettin' the Korean fever at my house.

Yin said...

Finally, I got my first and of course not my last DSK Everything Bracelet.

:"> my face's turning red now, I don't know what to say. Thank you Steph, for sharing my sweet moment with the family.

P/S: I think your blog was freezing whenever you decide to post some new jewelry on. I wasn't be able to leave a comments until now Steph, lmao

♥ jeek said...

I really love that bracelet :3 lucky yin x3

I was wondering if you've considered making a Kim Yu-Na inspired necklace/earrings/bracelet x3

TrangyPoohツ said...

Loll awww what a cute love story! >x< Yin has a really sweet boyfriend (: I don't hope mine can do the same because he's already sweet enough >///< That Roseline bracelet is really nice (: It reminded me of peaches and cherry blossoms when I saw it! (: Your eyes are so sparkley and gorgeous and that pink lady gaga lipstick looks great on you!! It brings out the colors of your outfit :> My friends and I were talking at school how once we get a job and are in college, you're gonna be seeing a lot of *sold out*'s on the bracelets xD Oh.. Yeah we considered money for books but then we thought: "DSK over books? No way!" .. Now that I think of it, that's gonna be really hard to manage in College.. Loll xD

TrangyPoohツ said...

Loll awww what a cute love story! >x< Yin has a really sweet boyfriend (: I don't hope mine can do the same because he's already sweet enough >///< That Roseline bracelet is really nice (: It reminded me of peaches and cherry blossoms when I saw it! (: Your eyes are so sparkley and gorgeous and that pink lady gaga lipstick looks great on you!! It brings out the colors of your outfit :> My friends and I were talking at school how once we get a job and are in college, you're gonna be seeing a lot of *sold out*'s on the bracelets xD Oh.. Yeah we considered money for books but then we thought: "DSK over books? No way!" .. Now that I think of it, that's gonna be really hard to manage in College.. Loll xD

Packyx3 said...

OMG the lady gaga lipstick looks awesome!!!! i wonder wen its out in australia =X

Natalie said...

heheheheh
nonners is funny =p

and i really had to nawwww @ the love story
that is so sweet!!

Apple Hu said...

Lucky Yin! Your bf has just become the feared standard for all men. If I ever get a bf, I will point him in the direction of this post XD

As always, very nice jewelry. I need to learn some synonyms for "pretty," "cute," and "gorgeous" -_-;

L.Cua said...

aww that's so cute and sweet of her bf! at least I lost meaningfully haha :) grats yin!!

- Renée - said...

Awww that's so sweet for him to buy her that bracelet! I wish my boyfriend would buy me some DSK :P hehe..

I soooo love the evel ducky!! Adorable XD

Mrs. Cleanest / Nonners said...

Um cutest story EVAR.

Anyhow... thanks for the bday present! I love everything (and you are so good at details w/ all the stuff packed in there)! I had so much fun hanging out yesterday foo.

I'm glad you also like your Russian booze. Hahaha.

Find your cord or whatever and upload those photos/the video. They are so funny. And by "funny" I of course mean "awkward."

krisx3 said...

lovely pieces as always :) You like Kim Yuna too?! I love her! She's my idol that inspires me to ice skate :)

TrangyPoohツ said...

Oh whoops, I re-read my last comment and it's supposed to be "Books over DSK?! No way!" xD

hannah cho said...

awwww!!! what a sweet story! all your bracelets are amazing, no wonder she cried! but YUNA KIM IS AMAZING!!! :D luv the evil ducky too!

DP said...

Hi Steph~ I just had this idea yesterday about your everything bracelets ^_^

I love how your everything bracelets are one of a kind, luxurious items for strong independent women that would make good role models....well, when I was young I LOVED (and still love) Disney movies --- although a lot of people say the whole "Disney Princess/Heroine" theme is degrading to women yada yada but I actually think Disney women characters are among the first role models from whom we learn things about...finding your own path/following your heart etc.

So maybe you could make a series of Disney Heroine Everything Bracelets with specific color schemes?
Like Cinderella: baby blues, light yellows, crystals
Pocahontas: earthy colored pearls, dark blues, black, green-blues ..."colors of the wind"..the shell on her necklace
Esmerelda: purples, blacks, golds..and little bells!
Ariel: crimson red, greed, purples, ocean themes with crabs, starfish, fish...
Aurora: baby pinks, golden yellows, crystals...
Snow white: navy blue, deep red, black, light yellows...an apple ^_~?
Belle: midnight blues, light browns, bright gold yellow
Jasmine: teal blues, black, deep golds
Mulan: black, shades of green (jade), and fuschia, cherry blossom flowers
Tiana: sky blues, shades of brown, and crystals...maybe a bit of green for frog-ishness ;)?

Anyway sorry for the long comment....but i got super inspired by your creations all of sudden!

***

and such a sweet story!

saandraSu said...

AWWHS ! thats the cuutest thing ive ever heard ! hahaha her expression was priceless in the video ! <3

sherryberry said...

KIM YUNAAA 228 for the GOLLLLLD.
Haha, I'm glad you and Nonners had a reunion. And what a CUTE ducky [: What a PIMPED OUT DUCKY LOL.
Yinna's story is soooo cute. Lmao, that's what your jewelry does to people Steph. They have powers [:

Kate Gene said...

Aw, that love story is very sweet! Your jewelry brings happiness to the world -- seriously! That's awesome!

I love the gifts you put together for Nonners! (Wait, am I allowed to call her that? LOL!) That duck makes me think of one of my little sisters... She had one that she adored as a kid!

LMBO @ the smuggled vodka! You know your friendship is real when someone is willing to sneak booze into the country for ya! LOL!

Kate Gene said...

P. S. Your hair does NOT suck, missy! LOL!

Susan said...

Yin's bf is the sweetest!! She is so lucky to have him and a DSK Everything bracelet! Yin, your bf, is definitely the standard all bf's will have to measure up to. ^-^

Liana said...

omg that is the sweetest story ever! what a great boyfriend!
ps i like the gaga lipstick on you! i just got mine yesterday :)

Post a Comment

 
DSK Jewelry | Designed by sanniet